Kızlar merhaba. 1 Aylık oğlum var akşam eşim gelene kadar tek başımayım. Gün içinde evde tek başıma zorlanıyorum. Oğlum uyumadığı zaman hep kucağımda olmak istiyor🙂 Genel anlamda da çok uyuyan bi bebek de değil haliyle 3.4 saat kucağımda kaldığı oluyor. Daha çok küçük bana ihtiyacı var farkındayım, (keza benim de ona) bebeğime ilgi, sevgi, yanında olduğumu göstermek harika bir şey 🙂) fakat lavaboya gittiğimde bile kıyameti koparıyor miniğim. Bu konuda tecrübeli annelerin yardımını rica edebilir miyim?