Yagizelifnur Kızlar 33+4 teyiz karnımda sertleşme oluyor bazen yarım saatte bir bazen saat başı düzensiz şekilde ve kasıklarımda vajinamda Ağrı var böyle iğne batması gibi ilk gebeliğim acile gitmeli miyim
NereyeKoyduysanOrdadir Yagizelifnur benim doktorum geçen hafta bana her ağrıda gel NST’ye bakalım dedi, 33. Haftamdaydım. O yüzden devam ederse her ihtimale karsı gidin derim.
ikinci-bahar25 Yagizelifnur o sertleşme bende de çok oluyordu o haftalarda yalancı sancıdır merak etmeyin
surprizbebekkk Yagizelifnur duş alın ağrı duş alınca da devam ederse nst takılır en azından daha bebeğin vakti var
Yagizelifnur NereyeKoyduysanOrdadir öyle yapayım o zaman daha hiç nst ye girmedim 4 gün önce kontrolde rahim ağzın kısalmaya başlamış ama kapalı daha dedi umarım yalancı sancılardır
NereyeKoyduysanOrdadir Yagizelifnur ben bugun 34 oldum, 3 defa girdim bugune kadar :) regl sancısı gibi hafif ağrım bile olsa doktor bir bakalım diyor benim de içim rahat ediyor kendi kendimi yemektense.
Htcbyttt Yagizelifnur canım korkma benimde o haftalardan belli var hem kasılma hem dediğin ağrı şuan 37+1 im hala gelen giden yok nst de sancıda çıkmadı daha hiç ağrılarımda devam ediyor bi doğuraydım diyorum artık yani