Alyadnz33 Kızlar ben yurt dışında yaşıyorum burdaki tüm doğum kontrol hapları progesteron içeren yok hepsi süte geçiyor bebeğim 4 aylık Yasmin var burda kullanan varmı aranızda 3bucuk aylık ve emziren anneler
Musilk-1 Alyadnz33 neredesin ben Almanya dayım ve emziren anneler için doktor yazmıştı bana kullandım
Alyadnz33 Musilk-1 çok pahalı burda doktora özellikle bunu gidip yazdırmak 5 bine mal oluyor keşke isim olarak önerebilseydin belki bula bilirdim hiç mi hatirlamiyorsun 😭
Musilk-1 Alyadnz33 senin için araştırdım ben almanya’dayım hatırladığım CERAZETTE kullandım üc aylık burada 27ruro pahalıya almıştım burada eczaneye sor sen yada internet te araştır fiyatları ile çıkar zaten