Sudenzzz aynı durumu, kullanırken ben de yaşamıştım. Çok sonra sebebini şöyle yorumladım. Doktorum bebek oluşursa tutunması için bu ilacı verdiğini söylemişti. Sanırım ilaç o bölgeye daraltıcı bir etki sağlıyor. Dokular mı şişiyor ne oluyor teknik olarak bilmiyorum. Ama bende de aynısı oldu. Korkmayın o yüzden.