iknrkc adatuna Zge12 kubraer Zge12 bebegimmzgl ylnydgd deletedmom43191 deletedmom43191 Mucizee80 Accountant hepoyleolurzaten__ Hepinize teşekkürler ikinci testide yaptırdım
aylin_a Bicirik2025 farklı tahlil , yanlış sonuç. Allah korusun bebekte ciddi bir rahatsızlık olsa bir an önce tedaviye başlamak geç olmadan doğru olmaz mı
Bicirik2025 aylin_a tabii ki oyle bu yuzden topuk kani aliyorlar. Bir kere alinmasi yeterli . Bir kere sonuclarin degerlendirilmesi yeterli. Ikinci bir degerlendirme gereksiz .
bebegimmzgl Zge12 Allah razı olsun canım düzenli emzirmeyle geçti bir buçuk ayda çok şükür bu süreçte doktorumuz emzik ve biberonu yasakladı
bebegimmzgl vilanelle biz sadece emzirmeyle atlattık ama geçmeseydi iki yaşına kadar ilaç kullanacaktık
ezoocum iknrkc bakıldığında bir sorun olursa geri dönül olacak tabiki sağlıkçıysanız sağlıkla alakalı yapılan bir şeye sırf üzüldüğünüz için karşı çıkmanız da ayrı bir ironi bebek sizin bebeğiniz risk almayı göze alıyorsanız siz bilirsiniz