Ben çok pimpirikli bir insanım ilk kızımda emzirme bitene kadar saçımı boyatmadım çok beyazım var çok mutsuzdum şimdi ikinci bebeğim doğdu bu sefer boyatmak istiyorum ombre yaptırmak istiyorum ama çok tedirginim ve bebeğime haksızlık etmek istemiyorum başka alternatif var mı bu beyaz saçlar için ama bildiğiniz gri saçım baya var