17 aylık bebeğim var ve tekrar hamile olduğumu öğrendim, planlı bir gebelik değil ve bebeğim hala emiyor. Sanki hakkını yiyecekmişim gibi kendimi suçlu hissediyorum herkes memeyi bırakması gerektiğini söylüyor, çok korkuyorum ve endişelerim var psikolojik olarak pek iyi hissetmiyorum 😞