Dadili masal1612 kesinlikle Harun Şimşek tavsiye ederim canım o kadar doktor gezdim daha iyisini görmedim
Ozgekiz masal1612 Neşe solak👌🏻 Engin korkmazer ve kemal ozerkan 👌🏻👌🏻 devlet Hastanesi’nde de serhat Ünal, işiniz düşmez inşallah ama perinatologlardan da Raşit bey çok iyidir
Ozlemkaan Dadili bende harun beye gidiyorum ilk hamileliğimde de ona gittim doğumumu o gerçekleştirdi sakin bir yapıda olması benim çok hoşuma gitmişti, şimdi tekrar ona gidiyorum
Aleynaa8 Bende hemşireyim. Hangi hastanede şuan bilmiyorum ama önceden beraber çalıştığım sevgili doktorumuz Tülay Kaya Bursadaymış 💓çok tatlı çok içten birisidir İstanbuldayken serviste onun takip ettiği doğum yapan gebelerine bakardım
Ozgekiz masal1612 Kemal ozerkan klinik, neşe solak Nev FSM, Engin bey medicabil, diğer doktorlar şehir hastanesi zaten
maviportakal_ masal1612 çok memnumum erken doğum yaptım süreci çok güzel yönetti sağolsun çok ilgiliydi
masal1612 maviportakal_ bende şuan ona gidiyorum bana ameliyat perde var diye baska bi doktora gittim oda gerek yok hamilege engel değil dedi hangisine inancam bılmiyorum
Aleynaa8 nzehra çok şanslısınızzzz Belki hatırlamaz baya oldu ama Erdem hastanesi Aleyna hemşire size çoook sergilerini iletti deyin selam söyledi deyin lütfen 🌹bende yarın doğum yapıyorum bana da dua ❤️
maviportakal_ masal1612 siz araştırın yine de doktorlar arasında görüş ayrılıkları yaşanabiliyor iyice emin olun her doktoru tavsiye eden kadar etmeyen bi kesimde vardır ama ben çok memnundum yine bi şey olsa bir devlette gökhan beye 2 jimerde nuray hanıma giderdim