Herkese merhabaaa, Salı günü nasipse aşılama olacağım.. burada olumlu olanlardan pozitif şeyler duymak isterim açıkçası ☺️ nasıl bir süreçti neler yaptınız? Nasıl geçti? Oldukça heyecanlıyım ovitrelleyi vurdum Salı gününü bekliyorum. Şimdiden benim gibi bu süreci paylaşan isteyen herkese yürekten duam hepimiz güzel hayırlı haberler alalım 🤲🏻🤎