Ruseybe Kızlar belimde sancım var çok kötü halsizim ve canım hiçbirşey istemiyor iştahım tamamen kapandı korkuyorum erken doğum vs diyerekten sizdede belde ve karında acı hissi oluyormu bu haftalar