Nereye etiketleme yapacağımı bilemedim. Benim 2. Gebeliğimdi ilki 8 haftalık gelişmemiş 6. Haftada kalmıştı. 2. Si de 1 bucuk sene sonra olmuş bir mucizeydi. Ama o da 8. Haftada kalp atışı durdu yine aynı olaylar kürtajlar vs. 1 hafta sonra gittiğimde içimde pıhtı kalmış dedi ilac verdi. Onu kullanıyorum regl ile atmanı beklicez dedi. Çok moralim bozuk 😔