Inci006
Arkadaşlar allah herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin yok boyle bir duygu ben sezeryan oldum 41 haftaya kadar bekledik fakat bebeğim doğum kanalina inmedi suni sanci almaktan korktum ve epidural olarak girdigim sezeryana tansiyonum düşmesiyle komple bayıltilmak zorunda kaldım şuanda haberim yanımda ve çok güzel bir 20 gun geçirdik beraber sanki hep benimle gibi herkese nasip etsin rabbim bu duyguyu .
Secil45
Benim oğlumun adıda çınar olucak Allah nasip ederse 😊sağlıkla büyüsün evladın
Inci006
Allah kucağına almayı nasip etsin ins .