Bende de var ama biraz geç çıktı seminki kadar erken değildi 33 haftalıktan itibarendir var. Şu an 39 haftalık oldum. Bende magnezyum kullanıyorum ama yinede aynı. Özellikle sabahları uyanırken çok kötü. Hiç doktora sormadım magnezyumun dozu mu az acaba? Günde bir tane içiyorum.