Buseeeee66 Kızlar 5+2 olduk kahverengi kanama geldi çok az yerleşme kanaması mıdır ? 2 kere olur mu bu kanama çünkü yine olmuştu 4 lerde . Acilde kese gördü ama bebek yok erken olabilir dedi . Fazla bişey söylemedi ilaç da yazamam dedi
babygirl02 Buseeeee66 benim 2 kere olmuştu yerleşme lekelenmesi o zaman hamile olduğumu bilmiyordum tabi adet olucam sanıyordum ama siz ihmal etmeyin doktora görünün isterseniz
mutlumoomm Buseeeee66 genelde yerleşme kanaması diyorlar ama bebek görmek için erken birde 6 haftada görünüyor bebek başka doktora da görünün bence ne olur ne olmaz düşünce olmaktansa kafanızda başka bir doktora daha gidin
Seymatrkay Buseeeee66 evet yerleşme. Kese yerleştikten sonra oluşuyor. 6.haftada da nasipse Bebek görünür. Ama kanamalarınızı takip edin. Kırmızıya dönerse doktora görünün.
babygirl02 Buseeeee66 devamlı gelmedi 1 kere geldi kesildi 3 4 gün sonra 2. Lekelenmem gelmişti yanlış hatırlamıyorsam