alyaruya Merhaba kızlar.Ben 36 haftalık hamileyim ilm gebeliğim .Yarına doktor randevum var.Dünden beri vücüdum kaşınıyor ve sivilcelenme gibi kırmızı benek izler oluştu bu normal mi ya. Bu durumdan aşırı korkuyorum.Bu durumu taşıyanlar yazabilir mi
kayrasu alyaruya kaşıntı bende de olmuştu ben dayanamıyordum eczane den kaşıntı önleyici krem alıp kullandım ıyı mı değil mı bilmiyorum ama ıyı geliyordu kaşıntıyı durduruodu
kayrasu alyaruya geçen seneydi 2 hafta beni zorladı sonra geçti ama vücudunuzu nemli tutun faydası oluyor
Lilyko9 alyaruya insallah cikmaz ama telas etmeyin 36ya gelmissiniz zaten 1 hafta sonra dogum zamani baslamis sayiliyor
alyaruya kayrasu doktoruma gittim ordan cildiye ye göründüm son haftalar diye normal bi durum dedi.Losyon ve ilaç yazdı
Senasbsr alyaruya bende 33 haftalığım aynı dediğiniz gibi kaşınıyorum ve sivilce gibi şeyler çıktı vücudumda doktor jel verdi üç gündür kullanıyorum ama henüz kaşıntı ve kızarıklık geçmedi sizin ki ne kadar sürede geçti acaba
tugba6333 @alyaruya canım bende 3 gündür kaşıntı çekiyorum vücudum da dediğin gibi benek benek kırmızı şeyler çıktı aynı alerji gibi ve doktora gittiğimde de doktor ztn alerji olduğunu söyledi ilaçtan kaynakliymis benimki onu bıraktım şu an verdiği jeli kullaniyorum faydası var
alyaruya Senasbsr 10 gündür Doğum yaptım ve tamamen kaşıntı bitti doğumdan sonra tamamen bitiyor içiniz rahat olsun