Deletedmom_290 20+4 haftandayım yatarken ve uyanırken kasıklarımda ve yumurtalıklarımda ağrı oluyor yaşayan varmı bu durumu ?
Burcussuss Deletedmom_290 evet 20. haftadan sonra bebiş ve rahim büyüdüğü için ağrı yapıyordu ben de öyle oldu şansen 😇
Deletedmom_290 @“Burcussuss” anladım bende korktum her hangı kötü bır durum olmasından çünkü vajınaya baskı yapan bır ağrı ayakta yürürken gecıyor ama bıraz
Burcussuss Deletedmom_290 23 haftaya kadar ağrılarımı çok vesvese yapardım hatta gaz sancımı doğuruyorum zannedip acile gittim, bir ebe benimle konuştu ağrılarımız olacak sızılarımız olacak damarlarımız bile ağrıyacak rutin kontrolünde bebeğin de ve sende de bir problem yoksa sadece kendine çok vesvese vermeyi bırak demişti 30 haftalık olduk şimdi yalancı sancılarımız başladı ama normalmiş yani, Rabbim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin 🥰💕
Deletedmom_290 @"Burcussuss"amin rahatladım sayende ınsan kendı canından bır parça olunca korkuyor bende bu dönemler böyle oldum teskkurederım