Ecem_P evet normal karşılıyorlar birde sürekli alttan açılma varmı diye muayene ediyorlar ağrı diye gidince oda riskli ben 3-4 kere tutamadım kendimi gittim hepde alttan muayene ettiler kadın en son dediki buda riskli bişey acilman yoksada erken doğum başlatır dedi artık su vs kanama yada aşırı ağlatacak bir ağrı olursa gidecegim