Merhabalar , yarın nasipse sezeryan ile doğum yapacağım. İkinci doğumum ve bu defa bir korku endişe panik halim var. Sanırım arkamda bir çocuğum olduğu için korkuyorum 🥲 Rabbim sağ Salim doğumdan çıkmayı nasip etsin 🙏🏻 Sizlerden dua bekliyorum okuyan gören arkadaşlar Allah rızası benim için dua ederse çok sevinirim ❤️