Bebegimmmm Kizlar kaç haftalikken keseniz göründü biz bugün 5+1olduk ama kesemiz çok kucukmus cumartesi gel dedi korkyrm kizlr ya
ozgeg_ Bebegimmmm biz de bugün 5+1 iz dr a gittik kesemiz görünüyor. Ama burda okuduklarımdan farklı zamanlarda olanlr da vardı. Biraz daha sabret 🙏🏻
Sevdatansu Bebegimmmm Korkmana gerek yok canım bende 5+1 ken görünmedi doktor yumurtlaman geç olmus olabilir demisti 5+5 ken gittim o zaman göründü şuan 13+2 yiz çok şükür içini ferah tut 😊
Snur94 Bebegimmmm 5+4 de kesemiz zor göründü kalp atışını alttan zor duyduk sekizinci haftada bi sıçradı 4 gün önden gidiyormuş şimdi korkma canım daha çok küçük
Ayselcnt ilk muayeneye 7+1 de gittim.. Herşey normaldi.. İçini ferah Tut inşallah bu sonraki muayenede herşey yolunda olur..
SinemCanbaz Gamzeclskan hayır canım daha duymadık haftaya gel dedi doktor ama niyetim sonraki hafta gitmek net olsun çünkü
Okare Bizde 6+5 iz ilk muayenemizi bugün olduk keseyi gördük fkt bebiş yoktu ultrasonla bakıldı. Haftaya gel dedi tekrar bakıcz ultrasonla gözkmez ise alttan bakılck dedi. Böyle olunabiliyor mu bilgisi olan arkdşlr yazabilir mi endişeliyim 😱