Merhaba kızlar size bir şey sormak istiyorum ben yaklaşık iki yıldır tüp mide ameliyatı oldum ve 3,5 aylık gebeyim ama bu süreç benim için çok zor geçiyor hiçbir şey yiyip içemiyorum ve ister istemez çok halsiz kalıyorum aranızda tüp mide ameliyatı olduktan sonra gebelik geçiren var mı çok merak ettim süreciniz nasıl geçti