3melekannesiyim senin söylediğin normal düşük tehlikesi olanlar ama genel olarak kese oluşumu olduktan sonra bebek oluşmamış,veya kalp atışı oluşmadığı için kesenin 10 haftaya kadar düşük riski genel olarak yüksek oluyor bunu doktorun söylemesine gerek yok zaten kesenin içinde bebek oluşumu tamamlanmadığı için kesenin rahmine tutunma oranı çok düşük oluyor cinsel ilişkide yüksek oranda düşük riski oluşuyor