1sibelblog 1oglanannesi hayırlı olsun tatlımmm 😍 büyük ihtimalle daha çok minik benden tavsiye birazcık bekle doktora öyle git yoksa Vajinal muayene yapıyorlar.. Çünkü ultrasonda gözükmüyor kese
karakiyaavc 1oglanannesi erken gebelik testinde daha doğru çıkıyor onu alıp yap belli olur ben adetime 4 gün kala yaptim çıkmıştı hemde baya belirgindi çizgisi şuan 28+6 haftalık hamileyim darısı isteyen herkesin başına inşallah 🤲🏻
kubra-1609 1oglanannesi evet gebelik görünüyor hayırlı olsun 🫶🏻 günden güne takip et çizginin koyulaşıp netleşmesi önemli 🥰
happymomolucaz42 Görüyoruzzz hayırlı olsunnnn 🌸🌸🌸🌸 aynı heyecanı 15 dkdır bende yasıyorum galiba 3 gün var ve test yaptım silik gördüm atıyım şimdi bende resmini
Nibozog 1oglanannesi yarın kan ver canım ilk idrar son idrar diye bi şey yok çıkan hepsinde çıkar 🥰 hayırlı olsun inşallah
Sarees 1oglanannesi bence kesinlikle yapın akşam 9 da yapıp negatif gören ben sabah ilk idrarla pozitif görmüştüm valla tecrübe ettim🤣
Zarifokur happymomolucaz42 ya Allah ya var kız bende çok istiyorum çok bu ay Allahım banada nasip etsin 🥰
happymomolucaz42 1oglanannesi aminnn aminnnn saglıkla kucagımıza almayı tüm bu anı bekleyenleri tez vakitte almayı nasip etsin 10 aydır deniyorum ilk zamanlar daha sık test yapıyordum bu ay nedense ovulasyona baslamak istemistim ama eşim bilmiyor takıp ettiğimi stres yaptırmayım diye gizli evrak topluyordum ahahhaha
happymomolucaz42 Prodoctor markası bende ilk idrarla yapmadım Ovülasyon takıp ederken iki gündür koyu gördüm yapma test hayal kırıklıgı yasatma kendine tekrar dedim ve dayanamadım yaptım bu hayal kırıklıgı değil dimi kızlarım
Tuanakaran happymomolucaz42 ovülasyon testinden kaç gün sonra yaptın canım testi 9 gün var regl olmama heyecan dorukta ❤️
1oglanannesi happymomolucaz42 evet ben burdayim diyorr kan vericekmisin? Ben yarin ikk idrarla tekrarliycam
happymomolucaz42 Tuanakaran bu mesajları bir senedir burada o kadar cok okudum ki bir gün bana denir mi diyordum , iyi ki varsınız kızlar suan varsa da bir ben bir siz biliyorsunuz 😇