Yaswinn Kasım aralıkta doğacak bebekler için elinde detaylı kıyafet listesi olan var mı? Yenidoğan, 0-3 ay 3-6 ay? Çok karışık kafam neyi ne kadar alacağımı bilemiyorum bi türlü, bu kez de çok alıp giydiremicem diye korkuyorum:(
Misafir101 Yaswinn bende kışın doğum yapacağım herkesin söylediği tek şey Yenidoğan 3 parça tulum 2 adet hastane çıkışı 4 adet zıbın yeterli gerisini 0-3 ay diyor herkes çok çabuk büyüyorlarmış
kmf Yaswinn çok yenidoğan almayın benim 3. Gebeliğim ilkine hevesle her şeyi almıştım ikinciye ondan kalanları giydirdim tabi yeni de aldım ama çoğunlukla ilkinden kalanları giydirdim ve hâlâ yepyeni duruyorlar çünkü 3-4 kere giyiyorlar birde ayaklı olan altlar hemen küçülüyor o yüzden 0-3 ay ihtiyacınızı görecek kadar alırsanız daha iyi olur diğerlerini 3-6 ay almalısınız
kmf Yaswinn 0-3 ay 4-5 tane zıbın 4-5 tane takım yeterli olur bebiş doğduktan 2 hafta sonra alacağınız 3-6 aylar bile olmaya başlayacaktır Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻