1993kubra 39+6ile doğurdum çok şükür. Cuma günü doğurdum. Ama hala çıkamadım kaninda enfeksiyon var antibiyotik başlandı çok korkuyorum içim gidiyor böyle bir durumu yaşayan varmı lütfen yardım edin
deryakrgz 1993kubra kuzenim ve iki arkadaşım yaşadı on gün içinde çıktılar hastaneden korkmayın Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah 🤲🏻