Burada hep okuyordum yazmak nasip oldu. Geçen hafta pazar gününden beridir karnımda kasılma vardı uzun süreli geçmeyen, ama ağrım yok diye ciddiye almamıştım doğum yaklaşıyo ona yormuştum. Beraberinde vajinal akıntımda artmıştı. pazartesi-salı gecesi belimde hafif ağrı vardı belli olmayacak kadar salı günü çoooook hafif bir karın ağrım vardı lavaboya gittim ve bir anda suyum geldi. Hemen eşimi aradım duş aldım. Hastaneye gittik ve 1 cm açıklığım vardı. Nst çekildim bebişte sancı yok ama bende vardı. Suyum geldiği için eve göndermediler sancım 5dkda birdi ama şiddetli değildi. 4 saat müşadede bekledim ağrılarım da şiddetlenmeye başlamıştı. Yürüyüş yaptım hep. 4 saatin sonunda açıklığım 4cm olmuştu mutluluğumu anlatamam. Doğumhaneye çıktım direkt sıcak suyu belime tutmaya başladım. Arkadaşlar inanılmaz iyi geliyor sıcak olduğu için kaslarda gevşiyor. Sancı geldiğinde nefesimle hallettim sancımı ve bu kadar iyi geleceğini tahmin etmemiştim hiç bağırmadim. saat 11de 6cm saat 4e 9cm açıklıkla doğuma alındım gerçekten kakanızı yapar gibi ıkınmalısınız. Bağırmanın bir faydası yokmuş. Tecrübeyle sabit. Sabah ezanında oğlum kucağımdaydı bu hissin tarifi yok. Ve ağrılarımın hiçbirini hatırlamıyorum gerçekten hepsi geçiyor. Umarım size iyi gelir bu hikaye 💓