3 gündür hafif hafif yoklayan bir baş ağrım vardı. Ama günlük hayatımı etkilemiyordu. Bugün sbah kalktığımda gözümden başlayıp ense köküne kadar ağrıyan bir baş ağrısıyla uyandım bir süre aonra gözüm iyice küçüldü sonradan aklıma tansiyon geldi ve baktığımda 132-87-80di ilk defa yüksek çıktı. Önceden kontrol etrim hep normaldi 110/7 gibi. Limonlu su içtim be 10 dk içinde gözüm açıldı resmen neden oluyor olabilir risklimidir böyle olması