21 temmuzda gebe olduğumu öğrendim, sonra doktor kontrolleri başladı. Kese göründü bebek yok, o günden beri gitmediğim yer kalmadı. En son cuma günü tekrar özeldeki doktoruma gittim, alınsın dedi 33 bin ücret çıkardılar. Akşamına sancım oldu, devlet aciline gittim. Aynı şeyler söylendi, ancak kanamam yok diye telefondaki nöbetçi doktor salı günü kendisine gelmemi söyledi acildeki doktora. Hala sancım var bıçak saplanmış gibi, ama herhangi bi lekelenmem yok. Ne yapmam lazım? Şaştım kaldım iyice ve psikolojik olarak çok yoruldum.