Ayten01 ilk öncelikle merhaba çok çok üzüldüm gerçekten çok zor bir durum 2 kere düşük yaşamıştım bende ilk başlarda o bile çok zor oldu benim için dikislerimde falan hiç bir sorun olmadı 28 haftalık hamileyim şu anlık bir sıkıntı yok çok şükür . İnşallah en kısa zamanda hayırlısıyla hamile kalıp kucağınıza alırsıniz.