Kbr-cnbrc Rica ederim. Devamlı gitmedim, oğlum büyüdü artık 3.5 yaşında. Ama götürdüğümde çocuğa sorular soruyor, yaklaşımı çok nazik, çocuğu korkutmuyor. Doğum sonrası takibini yapan doktor 8.ayında hastaneden ayrılmıştı, ben de hiç kafama göre bir doktora denk gelmedim sonrasında. Ama Biruni’de Emel hanımdan memnun kaldım.