Kalbimde valla diyet olarak pek zor değil şekerli hiçbir ürün yok beyaz ekmek yok, makarna, pilav yok, şekerli meyve yok karpuz,üzüm vs bunlar yok sebze ve protein ağırlıklı oluyor her yemeğin yanında genelde yoğurt veya ayran oluyor ara öğünler süt,kefir, meyve veya kuruyemiş olarak birçok opsiyon var 3 ana 3 ara öğün şeklinde