Benim de lekelenmem oluyor 6+0 bugün kan sulandirici kullandığım için büyük ihtimalle doktor keseden sorun yok dedi kan sulandiriciyi bıraktım progestan igne ve fitil verdi ama gun icerisinde biraz hareket edersem kanamam bi tık artıyor inşallah sorun olmadan atlatacağız bu süreci