Lidyasmom her duyduğumuzu yapmaya uyugulanmaya çalışıyoruz ya şimdi ben hangi birini kullanayım bu kremlerden ? Aldığım lierac mı? ( az kaldı gerçi o ) yoksa kakao,Acıbadem,zeytinyağı karıştırdım kendim onu mu kullanayim 😂 yada bu Madecasol kremimi 🤔 kafamda milyon sorular çatlamamak yada azda olsa çatlamayı azaltmak için yapmadığımız kalmıyor bu kadınların çilesi nedir anam 😂😂😂🤣 ama olsun be sonuçta bebişimiz için demi kızlar 💕❤️ Oy o bebişlerimizi sağsalim alalımda kucaklarımıza bu çatlaklarında artık sonra bakarız çaresine 😂