Kızlar 25 hafta olduk dün gece birden baldır kısmına kramp girdi erken değil mi daha? İlk gebeligimde doğurmaya yakın böyle şikayetlerim başlamıştı bunda hersey çok erken başladı. Magnezyum da kullanıyorum günlük muz yiyorum maden suyu içiyorum bir tane