QueenM77 Bu normal mi?? Çok fazla hareket etmeye başladı bazen beni çok yoruyor açıkçası ama yinede şükürler olsun. Böyle olan varmı
derya14 QueenM77 Benimki ne gece duruyor ne gündüz. Hareket etmediği zamanlar o kadar az ki. 35. Haftamdayım ama son bikaç haftadır böyle. Bide artık rahatsız oluyorum acıtacak kadar sert oluyor hareketleri
QueenM77 deryakrgz Canımı yakıyor bazen. Doktora soracağım ama normaldir herhalde hareket azlığı sıkıntılı diyolar
QueenM77 derya14 Evet aynı bende öyleyim. Hareketleri canımı yakmaya başladı. Şükür her halimize yinede. Normaldir diye umuyorum
Nursemom90 Aslında artmıyor biz bebek boyut olarak büyüdüğü için daha güçlü hissediyoruz küçük ve suyun içinde dönebilirken farketmiyorduk kemikleri de kuvvetleniyor acıtıyor bazen kırt kırt kıkırdaklarını bile hissediyorum eklemlerinin.
Nursemom90 deryakrgz bebeğinkini bilmiyorum ama benim kaburgalar eğrildi eğrilecek çok fena diretiyor ayaklarını bıdığım acıyor valla canım
oxytocin 36+2de ben de aynı durumdayım. Özellikle sağ tarafımda duruyor hep genelde ayakları ya da kalçasıyla sağ kaburgamı ittiriyor oranın çürüdüğünü düşünüyorum artık😅❤️