Kızlar sabah 10 buçukta uyanıyorum kendime saat listesi yaptım araya birer saat koyarak su içiyorum unuturum falan diye telefona da alarm kurdum mesela 10 buçukta içiyorum geri 11 buçuk 12 buçuk hep bir saat ara var 9 buçuğa kadar böyle yapıyorum sizce ideal mi normalde su içmek aklıma gelmiyor valla bebeğim için böyle bişey düşündüm toplamda 12 bardak su içmiş oluyorum yeterli mi