meldakurtt Cocugun kalp atışı yok bugün fazlasıyla karnımda ağrı ve. Sertlik var. Kanamam yok ama. Düşük tehlikem oldugunu söylemişti doktor
meldakurtt meldakurtt doktora gitmem gerekiyor mu karnım. 1 dk kada bir sertleşiyor ağrı oluyor o bölgede
asil15 meldakurtt kalp atışı için de bekleyin umutsuzluğa kapılmayın size tavsiyem başka doktora daha gidin