Kızlar neredeyse 1 hafta olacak doktorumunda verdiği tek şase antibiyotiği kullandım ama nasıl bir illet geçmiyor bu en son çocukken oldum yetişkinlikte hiç yaşamadım hamilelikte yaşamak çok canımı sıkıyor hafifleten doğal bişeyler var mı ya da birilerinin geçiyor demesine ihtiyacım var geçiyor değil mi ?