Kızlar ciğer geliştirici iğne oldum günde iki doz 24 saat arayla 4 doz oldum ve ikizlerimin hareketleri baya azaldı çok hareketli olan bebeklerimin hareketleri azaldı . doktor hareket azlığı olabilir demişti ama iğnenin birini perşembe 9 birini cuma vuruldum akşam 9 da üzerinde 2 gün falan olucak hala az hareketler . Sizler bu durumu yaşadınız mı hareket azlığını ve ne zaman normale döndü . Biz 31 haftalıguz