Hamide_1 Kızlar cinsiyet 14-15-16 haflıkken kız dendi 17 de erkek dendi ultrason resimdede bi biraz çıkıntı var kordon olabilir mi değişirmi tekrar şimdi bi kaç kez kız diyince kıza heveslenmiştik😄
QueenBahar_ Hamide_1 canım burdaki postlar görmüşsündur 14 haftalıkken küçük daha yanılma payı olabiliyor kaç kişi cinsiyetimiz değişti die post açtı ama 17 haftalıkken demiş bu aylarda yanılma şansı sıfır Yinede bi başka doktora git istersen emin ol
Hamide_1 ikinci-bahar25 valla ayrıntılıya giricem 2 hafta sonra şuan 18 haftalıgım doktor kız da da kesin kız demişti erkek te de kesin kız diyo hem özele gitmiştim hem devlete devlette özelde kız dedi 3 kez sonrada özel erkek dedi bakalım