nil9298 kendisi giriyor evet asistanları da var. Ama çok geç geliyor 3 te mi neydi uzun süre oldu ona gitmeyeli. Eşinizi içeri almıyorlar 800 küsür para vermiştim. Çok uzun bekliyorsunuz çok hastası oluyor onun dışında gayet iyi biri. Devlette gidilecekse ya çağdaş hoca akçadağ da ya da halil ibrahim hoca. Özelde ise Mehmet Murat Altındağ harika doktorlar üçü de.