Ben 34.haftamın başında tansiyondan yatış yaptım 3 gün. Alfamet içmeye başladım. 3 hafta o şekilde gitti gayet de düşmüştü tansiyonum ama bir gün ilaç içmeme rağmen 14-15e çıkınca acil doğuma alındım. 3 aylık olduk bile çok şükür. Sonrasında da kardiyolojiye gittim bir sorun görülmedi ilacı da bıraktırdı. Bazı durumlarda gebelikte çıkan tansiyon doğum sonrası bir süre daha devam edebiliyormuş. Çoğu zaman sonradan geçiyormuş.