Nur124 Kızlar merhaba kan vermiştim cuma günü 35+1 deyim alt 5-33 aralığı benim 53 çıkmış ast normal Alp da 35-104 aralığı benim 160 çıkmış ne oluyor anlayan var mı yarın doktor kontrolüm var devlete gittiğim için maalesef doktoruma ulaşamıyorum
Ebus80 Nur124 gebelik kolestazı kaşıntı da yapması lazım bu, durumun ilaç ile düşüyor Allah’ın izniyle korkmayın
Nursemom90 Vitamin veya ekstra farklı ilaç aldın mı canım? Alp gebelerde yükselebiliyor sorun değil ama takip gerekir yinede sen gidene kadar takviye ilaç alma kontrol kanı alırlar belki
Nur124 Nursemom90 mom vital DHA adında vitamin kullanıyorum 12.haftadan beri coledan D3 4 damla şeklinde birde gyno Ferro sanol kullanıyorum düzenli şekilde ekstra ilaç almadım
Nursemom90 Nur124 genelde vitaminlerden yükseliyor. inşallah güzel sonuçlar alırsın yarın haftan ilerlermiş zaten korkulcak bişey yok endişe etme
Nur124 Nursemom90 ya korktum ast ggt normal alt yüksek Alp yüksek insAllah ilactandir ne olabilir peki bilmiyorum bu konuları ne demek yani
prensesmoana Merhaba. Benim son kan tahlilimde karaciğer değerlerim yüksek çıkmıştı. Doktor demir ilacını kullan ama diğer takviyeleri bir süre bırak dedi. Korkulacak bir şey yokturdur eminim. Doktorunuz doğru bir yol çizecektir gidince.
prensesmoana Nur124 Bilmiyorum ki. Hangi değere bakmam lazım? eNabız’dan bakıp söyleyeyim size. Ama dediğim gibi doktor karaciğer değerlerin biraz yükselmiş. Vitaminleri bir süre bırak dedi. Ben de denileni yaptım direkt.
Nur124 prensesmoana alt ast ggt ve Alp değerlerin kısaltılmış bu şekilde size zahmet bakıp söyler misiniz ?
Ebus80 Nur124 büyük ihtimalle kolestaz dan dolayı yükseliyor karaciğer enzimleri hamilelikte henüz aşırı yükselmediği için kaşıntı yok ama gitgide artacaktır ihmal etmeden doktora gidin lütfen ilacı var