07pnr Merhabalar herkese.Burda yeniyim.Dahs önceki hamileliğimde de kullanıyordum burayı ama eski hesabım silinmiş maalesef Her neyse.28 yaşında biri 3 biri 6 yaşında iki kızı olan bir anneyim.Hic istememe düşünmeme planlamamamiza rağmen hamile olduğumu öğrendim suan 8 haftaligiz.Cok üzüldüm çok ağladım çok kızdım kendime .Aslında üçüncü çocuk fikri hep vardı aklımda ama dört beş sene sonra kızlarım biraz daha büyüyünce istiyordum ama nasip böyleymiş.Hauatimizin şoku sürprizi oldu 😌 Şimdi korkular endişeler düşünceler başladı .Çocuklarım okul ev işleri derken yetişebilir bı başıma yapabilir miyim diye.Uc çocuklu anneler lütfen moral verin içimi Ferahlatcak şeyler söyleyin 🙂😇 altından kalkarsın deyin.Allah hepimizin gönlüne göre versin hamilelerin sağlıkla yavrularını kucaklarına almayı evladını kucağına alanlara da sağlıklı huzurla büyütmeyi nasip etsin dilerimki🙏🏻🙏🏻😇😇
Ozgeliz 07pnr Merhabalar öncelikle hayırlı olsun bende 3 çocuk annesiyim Fransa’da yaşıyorum eşimin tüm ailesi akrabaları burada ama benim ailem Türkiye’de bende yalnız büyüttüm küçük yaşda anne oldum şimdi Oğlum 7 yaşında. Kızım 6 yaşında. Küçük kızım 2 yaşında oğlum ve kızım ikiz gibi büyüdü çok zorlandım ama geçti yani iki çocuğa bakan üçüncüye de bakıyor Rabbim layık görmüş vermiş ne güzel sağlıkla kucaklayın inşallah 🙏🏻♥️ Bu arada bende cinsiyet hesaplama yapıyorum Doğum tarihinizi Son regl tarihinizi Regl döngünüzü Beraberlik dönemlerini Yazarsanız yardımcı olayım
Ecrin_47 07pnr 4. Çocuk dünyaya getirmek için 216 gün kaldı 😃 çok şükür Rabbim aratmadan nasip etmiş bence üzülmeyin herşeyin bir zamanı varmış ve zamanı şuanmiş hamileliğiniz tadını çıkarın Allah güç kuvvet veriyor inan Rabbim can sağlığı versin gerisi boş 🤗 hayırlı olsun bebeğiniz 🤗🤗🤗
valeriaa_ 07pnr Allah yardım ediyo merak etme kendini motive et ,benm de 3 çocuğm var ikisi arası 4 yaş 3. Kazayla hamile kaldm 7 sene sonra ,çok üzğldm ağladm ,ama şimdi iyiki olmş diyorm korkma
QueenBahar_ 07pnr merhaba öncelikle 3 gebeyim yine senin kızların büyümüş maşallah Bir kızım 3 biri 2 yaşına girecek seninkine göre küçük biraz yaş konusda dezavantajlarin var ben Aralık’ta doğum yapıcam kısmetse Merak etme bir düzen kurdun mu 3 çocukla herşey kolay gelir ben mesela hiç kaygı yaşamıyorum nasıl olacak nasıl bakacam diye kendimi oğluma ve gebeligime kafamı yoruyorum Gönlünü ferah tut herşey çok güzel olacak 🌸🥰 Sağlıkla kucağına alırsınız inşallah bebeğinizi
Mehmettugce Ozgeliz Doğum tarihim 19.08.1994 Son adet tarihim 01.11.2025 Adet döngüm 30 günde bir Beraberlik tarihim aralık 29 3 Ocak ve 9/ 16/22/28 ocak Benim için de tahminde bulunursanız sevinirim 🙏🫶🏻💕💐
07pnr Teşekkür ederim.evladın tabiki kızı erkeği olmaz sağlıklı olsun hayırlı olsunda gerisi önemli degil.ama Allah biliyor ya iki kızımdan sonra birde oğlum olsun isterim tabiki
07pnr Ozgeliz yani Haziran da da temmuzda da birliktelik oldu ama sanırım emin olmamakla beraber üzerine gördüm 22 Haziran dan önce kalmış olabilirim 🤷🏻🤔
Nfjrj Ozgeliz canim benimd Dogum tarihim 12.12.1994 ama gunde tam emin degilim. Son sat 16 haziran İliski 30 haziran 1 temmuz regl düzensiz
07pnr Ecrin_47 teşekkür ederim Allah sizede sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı ve diğer evlatlarınz la birlikte büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻😇
scm23 @Ozgeliz çok heyecanlıyım sizden gelecek cevap için… 03.06.1990 doğum tarihim 21.04.2025 son adetimin ilk günü 25-26 günde bir 1-4-8-10 Mayıs Şimdiden çok teşekkür ediyorum
Esseraa22 @07pnr bende bu ay 29 yaşına giricem inşallah iki kızım var biri 12 diğeri 5 yaşında üçüncü çocuk hep vardı aklımda ama 35ten sonra vardı Rabbim 28de nasıp etti iyiki nasip olmuş bir suprizle geldi şuan 36+4 haftalık olduk heyecanla üçüncü kızımı bekliyoruz ailecek 29 yaşında inşallah kızıma kavuşmuş olacağım sağlıkla iyiki olmuş hayırlısı bizim için budur her isede yetisiliuor hiç korkmayın yetirki sağlıklı olsun herkes bı şekilde herşey yolunda gidiyor benim iki numarada bu sene anasınıfına gidecek hiçbir şeyi dert etmiyorum herşey yoluna girer Allah’ın izniyle her zman poztif ve güzel düşünün ilerleyen haftalarda hissettikce iyiki olmuş diyeceksiniz🥰
07pnr Esseraa22 Allah razı olsun içime su serptiniz. Allah kolaylık versin herşey gönlümüzce olsun😇🙏🏻