Canım korkutmak gibi olamasın ama yüksek tansiyon ile hastaneye gittim. Şuanda 28.haftamdayım. Gebelik zehirlenmesi yaşıyorum. 3 gündür hastenede yatıyorum. Tansiyon iyi değil gebelikte. Hemen kan ve idrar değerlerine baktır. Protein kaçağı var mı diye. Benim tansiyon 17 leri gördü. Çok uğraştılar. Suan gözetim altındayım. Müdahale edilmezse erken sezaryene alacaklar. Mutlaka dikkat et. Kontrollerini yaptır