kubra5441 Yeni hamile olma durumum var doktora henüz gitmedim beta hcg yüksek. Ayağımı sakatladım röntgen çektirmek sıkıntı olur mu ona göre hastaneye hiç gitmeyeceğim. Hastane 2-3 saat uzakta şuan bana.
ylnydgd Gebelik durumu varken gerekli önlemler alınmadan almazlar zaten doktorlar röntgen teknikleri konuya hakim 😃