Cicek4406 alpergokce benim ilk bebeğim ama ben de kız evlat çok istiyorum inşallah sizin de gönlünüzdeki hayırlısıyla nasip olsun🌸
Fahriye41 alpergokce Allah gönlüne göre versin canım ben de çok kız istedim nasibim de yokmuş Rabbim sağlıklı versinde gerisi boş
alpergokce Fahriye41 amin inşallah tabiki de hayırlı ve sağlıklı olmaaı ilk önceliğimiz amakız olsa tadından yenmez
Yagmustoprak1 Ecrin_47 https://hizliresim.com/cb089qr 12+3 sizce bizim cinsiyetimiz nediirr🥰🥰🥰🥰 bakar mısınızz
alpergokce Gulsen4224 yaa çok karışığım şu an,üstelik iki oğlumda da o kadar çok hissediyordum ki erkek olacaklarını ama bu 3.ve kız istemekle hissetmek arasındayım yani hislerimle isteklerim karışmış durumda,inşallah öğrenince buraya yazacağım
Gulsen4224 alpergokce canım benimkisi tahmin bize takılma sen önemli olan senin gönlünce olması biz yanılalım tek sağlıcakla gelsin bebeğin🥹🙏🏻😇