NurAlbayrakk Kızlar 39+2 bugün sabah uyandığımdan beri kasığımın alt bölgesinde regl ağrısı gibi ağrım var ve aynı zamanda karnım çok sert bir de sanırım nişan geldi kahverengi mukus gibi. Sizce doğurur muyum?
petronix NurAlbayrakk Forumda doğurmayı mı bekliyon bacım gitsene hastaneye o kadar şey belirti vermiş 😀bi baksınlar
Zeyneperguvan NurAlbayrakk benim de 37+3 aynı senin gibi dün geldi nişan kasık ağrım var sancım yok azıcık ayağa kalkınca karnım sertleşiyor ne yapmam gerekiyor bende bilemedim
NurAlbayrakk bls27 kusura bakma canım bebiş doğunca diğer uygulamaya geçmiştim bunu silmiştim görmedim. Ever o günün akşamı oldu doğumum çok şükür şimdi 37 günlüğüz🥰