lotusflowers Bende merak ediyorum giden arkadaşlar doktor ismi ve fiyat bilgisi verirse çok sevinirim bizde bilgilenelim
elvans95 ozo5565 Merhaba, gebeliğiniz hayırlı olsun :) Ben de ayın 10’unda kendisine gitmeyi düşünüyorum. Memnun kaldınız mı Doğum ücreti konuştunuz mu? Fiyatlar uçuk değildir umarım.
ozo5565 elvans95 merhaba teşekkür ederim🥰 kendisi evet ilgili ve bilgili birisi doğum ücreti konuşmadım çünkü baska bir dr planım vardi o doktor da yurtdisindaydi o yüzden biraz aciliyetten gittim medicanaya :)