yarensl Kızlar normalde devlet hastanesi takipliyim haftaya randevum var tam 16 haftalık oluyo eğer hastanede cinsiyetini öğrenemezsem özel hastaneye gidip kesin öğrenebilir miyim bilgisi olan var mı
tahamommy yarensl bebek pozisyonu uygunsa yani bacaklarını falan kapatmıyorsa öğreniliyor, bende devlete gidiyordum 15. Haftada özelde öğrendim 18. Haftada devlete yine sormuştum göremiyoruz dediler devlete kalsa 30 da öğreniriz 😅
AslanEge yarensl özelde kesin öğrenirsin canım ben 11 haftalıkken öğrendim daha sonra Fetal DNA yaptırdım doğru çıktı
Esramerym yarensl ben okadar param gitti on binden fazla yeminle söylemedi hala diyoki tahmin ediyorum ins tahmini dogru cikarda