Meryemak Kızlar benim ilk oğlumda da 17. Haftaya kadar başım çok ağırdı şimdi gene oğlum olacak gene baş ağrısı yaşıyorum her erkek gebeliklerinde oluyor mu acaba
Parinas Meryemak 2 erkek 1 kız bebek hamileliği geçirdim öyle sürekli bi ağrım olmadı. Sıcaklarda bazen ihmal ediyordum su içmeyi baş ağrım olunca hemen su içiyordum maksimum yarım saate geçiyordu. Susuzluktan ağrıyordu yani ağrırsa cinsiyetten bağımsız olarak
Dlrcan1 Meryemak bende erkek bebege hamileyim ilk aylarda 1 hafta boyunca baş agrisi cektim gece gunduz hic durmadan agriyordu geceleri uyuyamiyodum bile cok kotuydu
Garfield Meryemak bende tam tersi oldu normalde auralı migren hastasıyım oğlumda başım hiç ağrımadı. Şimdi kıza hamileyim dediğiniz haftalarda migren ataklarım tuttu
Yank Bebiş erkekmiş 17 haftalık hamileyim sadece 1 kere baş agrısı yaşadım ama hayatımda hiç böyle bir agrım olmamıstı
Cicek4406 Meryemak cinsiyet belli değil ama benim de bazı günler çok baş ağrım oluyor önceden hiç olmazdı bence bu cinsiyetle alakalı bir durum değil
dimpleuser Benimde 2 gündür baş ağrım var hafif bitkisel bi kremle ovaladım ağrı kesici etkisi var ama yarım saat olmuyor tekrar başlıyor .tüm vitaminleri de alıyorum ağrı kesici içmek istemiyorum geçmezse deneyeceğim
yesimvera Meryemak erkekle alakası yok çoğu gebelikte baş ağrısı oluyor benimde bi oğlum olacak Allah’ın izniyle ama öyle aşırı baş ağrım yok ama arada oluyor ve I8+4 olduk inşallah ta olmaz gerçekten çok zor